Ir al contenido principal

Rosella Antolí, reelegida candidata de Compromís a Bonrepòs i Mirambell

Antolí va agrair la confiança dipositada en ella pel seu col.lectiu

Rosella Antolí. EPDA
Rosella Antolí. EPDA

Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

El col.lectiu deCompromís a Bonrepòs i Mirambell ha reelegit com a candidata a l'alcaldiad'aquest municipi de l'Horta Nord per als pròxims comicis locals de 2019 al'actual alcaldessa, Rosella Antolí.

Llicenciada en Químiquesi professora de secundària de l'IES Rascanya de València, l’actual alcaldessade Bonrepòs i Mirambell, de 39 anys, és militant des de l’any 2001 del BlocNacionalista Valencià (partit majoritari dins de Compromís), on ha assumitdiferents càrrecs orgànics, i actualment n’és membre del seu Consell Nacional,màxim òrgan entre congressos del Bloc.

Rosella Antolí va agrair la confiança dipositada en ella pel seu col.lectiui va expressar que havia decidit presentar-se per segona vegada a l’alcaldia enrepresentació de Compromís perquè comptava amb el recolzament de la seua dona iel seu fill i perquè, va dir, “tinc un gran col.lectiu darrere amb el qual séque sempre puc comptar, com m’ho han demostrat aquests anys”. Rosella es vamostrar, davant dels membres del seu col.lectiu, “il.lusionada i amb moltesganes de concloure els projectes que hem encetat en aquesta legislatura i quereforçarem i rellançarem en la pròxima”. I va afegir, “millorar el benestardels nostres veïns i veïnes és la nostra prioritat i amb eixe únic objectiuseguirem treballant”.

Rosella Antolí, compromesa amb el feminisme, elvalencianisme i l'ecologisme des dels 16 anys, ha estat sempre molt activa enla vida cultural del poble. Ha sigut música de la banda, dolçainera de la collade dolçaines i tabals, cantant de la coral i membre de l'Associació CulturalMacarella.

El col·lectiu deCompromís de Bonrepòs i Mirambell és un dels més històrics de les comarquesvalencianes. A les eleccionsmunicipals de 1983, aleshores com a Unitat del Poble Valencià (UPV),obtingueren el primer regidor nacionalista al consistori, Miquel Esteve, idesprés, ja seria el 1999, quan van tornar a aconseguir representacióinstitucional, amb Maria Josep Amigó, ex alcaldessa i actual vicepresidenta dela Diputació, com a cap de llista. Rosella Antolí vaconcórrer per primera vegada com a número u per Compromís a Bon Repòs iMirambell a les eleccions municipals de maig de 2015.

Sobre el autor

REDACCIÓ
Lo más leído