L'aparcament de lesNeus, conegut com a pàrquing de Celae, veurà incrementada la seua capacitatdesprés de les obres d'ampliació que es van iniciar el passat 7 de gener. Seràla tercera fase d'una infraestructura que afavoreix la mobilitat de laciutadania i la sostenibilitat mediambiental de la localitat.
L'actuació, que ocuparàuna superfície de 4.000 metres quadrats, farà que la capacitat de l'aparcament s'incremente en 160 places,la qual cosa beneficiarà clarament a aquells usuaris que vulguen disposard'aparcament gratuït a escassos metres del centre de la població. El cost deles obres ascendeix a més de 90.000 euros sufragats íntegrament per fonsmunicipals.
L'alcalde de l'Eliana,Salva Torrent, ha manifestat que “ambaquesta tercera fase l'Ajuntament continua per un camí iniciat fa anys i que noés un altre que aconseguir una ciutat per a les persones i no per als vehicles”,afegint que “l'Eliana ha de ser unaciutat saludable i cohesionada on la gent puga caminar i gaudir de tot el queel municipi ofereix”.