Ir al contenido principal

El programa ‘L'Eliana et beca Tardor’ arranca amb 9 estudiants de la localitat

Els i les alumnes seleccionades, d'entre 18 i 30 anys, realitzaran pràctiques en l'àrea de Joventut de l'Ajuntament

Els 9 estudiants de la localitat. / EPDA
Els 9 estudiants de la localitat. / EPDA

Añadir El Periodico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

Els9 estudiants de la localitat que han sigut seleccionats a ‘l'Eliana et beca Tardor’es van incorporar en la vesprada d'ahir al nou programa de pràctiquesformatives de l'Ajuntament per a alumnes de cicles formatius i universitaris.

Elsi les joves, d'entre 18 i 30 anys, realitzaran pràctiques durant els mesos denovembre i desembre en l'àrea de Joventut. Entre els seleccionats es trobendues treballadores socials, un graduat en integració social, un psicòleg i unapsicòloga, una educadora social, un total de tres mestres i un monitor de tempslliure. Tots ells treballaran com a màxim 80 hores al mes i rebran una becadotada amb un import de 500 euros bruts mensuals provinents de fons municipals.

L'alcalde,Salva Torrent, els va donar la benvinguda en el Saló de Plens de l'Ajuntament,on va felicitar aquests elianers i elianeresi els va animar a completar la seua experiència per a desenvolupar i aplicarl'aprés en la seua carrera fins ara i posar-lo al servei dels seus propis veïnsi veïnes.

Sobre el autor

REDACCIÓ
Lo más leído