Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.
L'Ajuntamentde l'Eliana està executat, en les últimes setmanes del 2020 i durant aquest mesde gener, un total de 10 obres diferents en el Poliesportiu Municipal ambl'objectiu d'adequar les instal·lacions a les necessitats reals i millorar elservei que es presta als usuaris i usuàries.
L'obramés important, que s'escometrà en les pròximes setmanes, serà el tancament dela pista coberta en la qual s'invertiran 106.000 euros. Altres 85.000 euross'han destinat ja a l'adequació de les sales del nou pavelló i s'invertiranprop de 35.000 en la substitució de canastres del mateix pavelló.
Aixímateix, el consistori ha invertit quasi 38.600 euros més en la rampa delmagatzem de la pista d'atletisme, 24.000 euros en la reparació de closos delpoliesportiu, quasi 12.000 euros en la reparació de la coberta del trinquet iel mateix import en la nova pintura del trinquet i galotxa.
Laresta s'actuacions ha sigut el tancament de la pista de vóley, amb un cost de8.500 euros, la reparació de canastres de la pista coberta exterior, 3.400euros, i la nova pintura del frontó, que finalitzarà en els pròxims dies i enel qual s'han invertit més de 2.800 euros.
L'edilde Política Esportiva, Concha Montaner, ha explicat que aquestestransformacions corresponen al pressupost del 2020, a les quals se'ls sumen elnou tatami de karate i la moqueta de gimnàstica rítmica, amb un cost de 14.000euros. “En 2021 invertirem altres 300.000euros més en la renovació de la gespa del camp de futbol 11 i el canvi degraderies”, ha anunciat.