Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.
LaRegidoria de Joventut ha dissenyat un programa de tallers d'oci gratuïtsdirigits a joves d'entre 14 i 30 anys com a alternativa a aquest estiu tanatípic. L'ús de màscara serà obligatori durant el desenvolupament de lesactivitats i es garantirà en tot moment la seguretat dels participants enfrontde la COVID-19.
Elprograma consta de quatre tallers que tindran lloc a la Biblioteca Municipal del'Eliana. El dimarts 21 i el dimecres 22 de juliol es desenvoluparà el tallerde fotografia mòbil de 18.00 a 20.00 h i el dilluns 27 de juliol, s'impartiràde 18.00 a 20.00 h el taller de robòtica. El dijous 23 de juliol, donaràprincipi el curs de teatre, que s'allargarà fins al 14 d'agost i tindrà llocels dijous i divendres de 09.00 a 13:00h. Finalment, els joves elianers podrangaudir del taller de begudes saludables el divendres 31 de juliol de 18.00 a20.00 h.
Pera inscriure's en alguna de les activitats o rebre més informació, elsinteressats podran posar-se en contacte amb la Regidoria de Joventut telefonantal 96 275 80 30 EXT. 121 o escrivint a elijove@leliana.es.
Elregidor de Joventut, Jorge Pérez Comeche, ha afirmat que amb aquesta iniciativael que busca l'Ajuntament és oferir una agenda d'oci variada i d'interés perals joves. “Garantint la seguretat delsparticipants, el nostre objectiu amb aquest programa d'oci és intentarreprendre la normalitat després de tants mesos sense activitat”, haconclòs.