Ir al contenido principal

El nou sector residencial al costat d’El Osito afronta la recta final de les obres

La urbanització, executada ja al 90 %, permetrà construir prop de 430 habitatges, dels quals el 60 % seran de Protecció Oficial

Logotipo de El Periódico de Aquí
L’alcalde de l’Eliana, Salva Torrent, durant la visita a les obres del nou sector residencial al costat d’El Osito.
L’alcalde de l’Eliana, Salva Torrent, durant la visita a les obres del nou sector residencial al costat d’El Osito.

Añadir El Periodico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

Les obres d’urbanització de la nova zona residencial situada al costat del centre comercial El Osito, a l’Eliana, han entrat en la seua fase final. Els treballs es troben ja executats aproximadament en un 90 % i està previst que finalitzen durant l’últim trimestre de l’any, una vegada es complete la connexió elèctrica i els treballs de jardineria.

Amb la finalització de la urbanització, es podran començar a tramitar les llicències d’obra per a la construcció dels nous habitatges. L’actuació compta amb una inversió privada d’uns 3,7 milions d’euros i permetrà dotar el sector de nous carrers, serveis i espais públics.

En total, està prevista la construcció de prop de 430 habitatges, dels quals el 60 % estaran destinats a Habitatge de Protecció Oficial (HPO). El projecte també contempla la creació de jardins i zones verdes, un carril bici, així com nova senyalització i mobiliari urbà.

A més, el desenvolupament urbanístic reservarà un espai per a la futura ampliació de l’institut, segons ha informat l’Ajuntament de l’Eliana.

L’alcalde, Salva Torrent, ha posat en valor l’actuació, especialment per l’increment de l’oferta d’habitatge protegit al municipi. En aquest sentit, ha assenyalat que l’accés a un habitatge representa actualment una dificultat per a moltes famílies i, especialment, per a les persones joves.

«Incrementar l’oferta d’HPO és fonamental perquè més persones puguen quedar-se a viure ací i accedir a un habitatge a un preu més assequible», ha destacat el primer edil.

Sobre el autor

Logotipo de El Periódico de Aquí
REDACCIÓN EPDA
Ver biografía
Lo más leído