Ir al contenido principal

Obert el termini per a la inscripció en l'Escola d'Estiu de Nàquera

Se celebrarà el pròxim mes de juliol en les instal·lacions de l'Emilio Lluch

Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

La Regidoria de Benestar Social torna a organitzar una nova edició de l’Escola d’Estiu que, en aquest 2017, se celebrarà del 3 al 31 de juliol en horari de 9 a 14 hores. L’objectiu és oferir una alternativa d’oci i temps lliure per als més menuts a través d’una oferta diversa d’activitats educatives, socioculturals, esportives i lúdiques, que permeten a més facilitar la conciliació de la vida laboral de les famílies.

Les sol·licituds es poden presentar per Registre d’Entrada en l’Ajuntament, en horari d’oficina, o a través del correu electrònic amparo@naquera.com, adjuntant la documentació requerida, ja que no s’admetrà cap sol·licitud que no estiga degudament emplenada. Per a completar la documentació caldrà presentar la fulla de sol·licitud, juntament amb la carta de pagament que li proporcionaran en el Departament de Recaptació i una còpia del SIP del menor i del DNI de la mare, pare o tutor.

Com en anys anteriors el desenvolupament de l’Escola d’Estiu serà en les instal·lacions del CEIP Emilio Lluch i el cost únic per a tot el mes serà de 60 euros. La reunió informativa per als pares tindrà lloc en el Saló d’Actes de l’Ajuntament dimarts que ve 27 de juny, a les 19 hores,

Sobre el autor

REDACCIÓN
Lo más leído