Ir al contenido principal

Aigües de Sagunt renovarà la xarxa de sanejament del carrer Piulo

L'obra, que es realitzarà a petició de l'Ajuntament de Sagunt i l'import de licitació de la qual és de 100 086 euros, IVA inclòs, començarà en unes setmanes

Carrer Piulo. EPDA
Carrer Piulo. EPDA

Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

Aigües de Sagunt renovarà, a petició del departament d'Urbanisme de l'Ajuntament de Sagunt, la xarxa de sanejament del carrer Piulo, en el nucli d’Almardà, per a, en paraules del regidor de Manteniment i d'Aigües de Sagunt, Pepe Gil, «donar solució a un problema crònic que pateix la zona i que obliga a que quasi totes les setmanes hi haja d'anar un camió per extraure les clavegueres». Esta obra està previst que comence en unes setmanes.

Per a dur a terme l'obra s'invertiran 100 086 euros, IVA inclòs, i se substituirà i renovarà el tram complet del col·lector del carrer Piulo per a canviar el sentit de les aigües recollides que fins ara anava a parar al col·lector del carrer L’Agro i que després de la intervenció les abocarà sobre el col·lector del carrer del Cigne, deixant així en desús un tram que discorre per titularitat privada i que genera problemes en el seu funcionament.

Sobre el autor

REDACCIÓ
Lo más leído