Ir al contenido principal

Comencen els treballs del pla anual de repavimentacions als carrers de la Pau i Felip II de Sagunt

Este pla compta amb un pressupost de 380.000 euros i actuarà en diversos carrers dels diferents nuclis de població del municipi

Pavimentació carrers de Sagunt. EPDA
Pavimentació carrers de Sagunt. EPDA
Eldepartament de Manteniment informa que a partir de hui comencen elstreballs de repavimentació dels carrers dels diferents nuclis depoblació. En concret, hui s'inicien als carrers de la Pau i FelipII.

El plaanual de pavimentacions, que compta amb un pressupost inicial de380.000 euros, ja disposa d'un contracte adjudicat i, per este motiu,s'inicien les actuacions en diferents carrers del municipi, tantd’Almardà (Gato Montés), com del Port de Sagunt i de CiutatVella.

Des deManteniment asseguren que els recursos sempre són escassos per arealitzar este tipus d'intervencions i, per este motiu, es preveu queles partides en el pressupost de 2020 augmenten considerablement.

Prèviamenta fer qualsevol treball, s'informarà el veïnat de cada carrer ambla senyalització corresponent. A més, asseguren que els treballs enel nucli de Sagunt començaran una vegada passades les festes del 9d’Octubre per a evitar així les molèsties.

Finalment,el departament de Manteniment demana disculpes per les molèsties quees puguen causar, encara que s'intente minimitzar-les sempre esgeneren xicotets problemes que s'intenten solucionar de la millormanera.

Elregidor de Manteniment, Pepe Gil, ha manifestat que amb estes obres“es millora la seguretat per a totsels vianants i també la qualitat de vida en la població”i ha assegurat que durant octubre i novembre s'acabaran les obres derepavimentació que estaven previstes per a enguany, així com queprompte es licitaran les de 2020 que tindran un pressupost major alde 2019.

Sobre el autor

REDACCIÓN
Lo más leído