Ir al contenido principal

Foios commemora 40 anys d’ajuntaments democràtics

Es va rendir homenatge a tots els regidors, regidores, alcaldessa i alcaldes

Regidors, regidores, alcaldessa i alcaldes durant l"acte a Foios. EPDA
Regidors, regidores, alcaldessa i alcaldes durant l"acte a Foios. EPDA

Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

En la vesprada del passat dissabte, 18 de gener, laRegidoria de Memòria Democràtica va organitzar un acte dedicat a commemorar els40 anys d'ajuntaments democràtics. Des de les 19.00 hores, i a la Llar de laMúsica de Foios, es va rendir homenatge a tots els regidors i regidores, aixícom alcaldes i l'alcaldessa que han passat per totes les legislaturesmunicipals d'aquests 40 anys de democràcia.

L'acte va començar amb la interpretació dediverses peces musicals a càrrec del grup Tetracorde de la CAM Santa Cecília deFoios. Posteriorment, Juan José Civera, regidor de Memòria i QualitatDemocràtica, va ser l'encarregat d'obrir i conduir l'acte. Es va projectar unasèrie d'imatges històriques dels últims quaranta anys de l'Ajuntament i la seuagent, i en acabar, va ser el torn de retre homenatge als polítics. Des de laprimera legislatura fins a l'actual, van ser nomenats un per un totes lespersones que han passat per les distintes corporacions municipals, i van pujarfins a l'escenari per a rebre un merescut detall de l'Ajuntament.

En acabar l'homenatge i els parlaments delsalcaldes de les distintes legislatures, va ser el torn de la foto de famíliaamb tots els guardonats i, posteriorment, es va tancar l'acte gaudint tots elspresents amb un vi d'honor.

Juan José Civera, regidor de Memòria i Qualitat Democràtica,va destacar "la tasca desinteressada i moltes voltes no agraïda que tantal govern com a l'oposició han exercit durant aquests 40 anys dedemocràcia" tots els que van ser homenatjats en l'acte. També va volerremarcar l'"haver treballat de manera altruista per l'interés general,invertint les seues hores i dies en millorar el poble de Foios aplicant lespolítiques que en cada moment van ser més adients". Per a finalitzar,Civera també va tindre un record per "als treballadors i treballadores del'ajuntament, que ha dedicat moltes energies per poder convertir aquest acte enuna realitat".

Sobre el autor

REDACCIÓ
Lo más leído