Ir al contenido principal

Godella plantarà 200 exemplars d'arbres amb motiu del Dia de l'Arbre

Durant aquesta jornada es realitzaran diferents activitats

Cartell dia de l"arbre a Godella. EPDA
Cartell dia de l"arbre a Godella. EPDA

Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

La regidoria de Medi Ambient de l'Ajuntament de Godella celebrarà el Diade l'Arbre de la Comunitat Valenciana, 31 de gener, amb diferents activitats endiversos dies, plantant al voltant de 200 exemplars d'arbres i arbustos.

El parc de la Devesa obrirà les seues portes el dia 1 de febrer per aacollir els dos torns de plantació previstos, dividits en dos grups de vintpersones que entraran de 10 a 11.30 hores, i de 12 a 13.30 hores.

La inscripció es realitzarà a través dels mails agricultura@godella.es imediambient@godella.es.

En total, es plantaran uns 200 exemplars d'espècies pròpies de lesdeveses mediterrànies i boscos mediterranis com el llentiscle, el xiprer o elpi pinyer.

La regidora de Medi Ambient, Natalia Garrido, ha explicat que aquestesaccions són necessàries per a millorar el nostre entorn. “El Dia de l'Arbre ensrecorda la importància de protegir els nostres boscos i els arbres. Amb aquestainiciativa, els veïns i veïnes de Godella contribueixen a mantindre i recuperarles espècies singulars i els ecosistemes específics del nostre poble”. “A mésajudem a millorar la qualitat ambiental i crear espais més agradables alsnostres carrers i pobles”, afig Garrit.

Sobre el autor

Redacción
Lo más leído