Ir al contenido principal

L'Ajuntament de Godella reconeix el treball desinteressat de Protecció Civil en el 25 aniversari

Amb aquesta sessió es tanca l'actual legislatura

Homenatge a Protecció Civil de Puçol. EPDA
Homenatge a Protecció Civil de Puçol. EPDA

Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

El ple de l’Ajuntament de Godella, que el darrer 21 de maig va celebrar ladarrera sessió abans de les eleccions municipals, va reconèixer el treball del cosde Protecció Civil, que en este mes compleix 25 anys.

El cap de l’agrupació, Luis Iniesta, va arreplegar la distinció de mans del’alcaldessa, Eva Sanchis, i del regidor de Seguretat Ciutadana, FernandoOliveros, i va fer extensiu este agraïment a totes les persones que formen estecol·lectiu i que treballen de manera desinteressada en un gran nombre d’actes ifestes del municipi.

En l’àrea econòmica es van aprovar dos modificacions de crèdits. La primerad’elles, per import de 644.027,71 €, mitjançant crèdits extraordinaris afinançar per superàvit, és la segona part del superàvit d’1,6 milions de 2018.Estos diners es destinaran a Inversions Financerament Sostenibles, en concret ales partides del condicionament de l’habitatge de Santíssima Trinitat, l’ampliaciód’accessos al parc de la Devesa, la rehabilitació de la coberta de la Casa delLlac, l’enllumenat públic de Campolivar, l’execució de guals de vianantsaccessibles al casc urbà, l’adquisició d’un vehicle per a Protecció Civil, elparc de Santa Bàrbara III fase, i els panells solars de Xicranda. I la segonafou la modificació de crèdits mitjançant crèdit extraordinari a finançar ambbaixa per anul·lació, per import de 3.106,37 € per escometre les actuacions dedrenatge al casc antic.

D’altra banda, es va aprovar per unanimitat la rectificació de l’inventarimunicipal de béns de l’Ajuntament de Godella. En l’apartat d’altes figura elsoterrani d’Obradors, el canal subterrani del carrer Salzes, els dipòsitsd’aigua potable 1 i 2, la zona verda de l’Estudi de Detall 8, la plaça deDoctor Valls, el parc de la Devesa i el parc del Barranquet. I en baixes, laparcel·la 157 de la urbanització de Santa Bàrbara.

Per últim, es va aprovar la modificació de l’ordenança fiscal de l’àrea deCultura i la bonificació de l’ICIO per a la llicència d’obra menor en el carrerSalvador Giner, 51, i es va desestimar l’al·legació de l’Estudi de Detall delcarrer Ramón i Cajal, 2.

La modificació de l'annex Xde l'ordenança fiscal reguladora de la taxa per utilització d'instal·lacions iparticipació en activitats de les àrees de Cultura, Joventut i Esports, il’adhesió al consorci del Consell de l'Horta es van retirar de l’ordre del diai es deixaren sobre la taula per a futurs plens.

Resum de les votacions

RECONEIXEMENT 25 ANYSSERVEI PROTECCIÓ CIVIL.

No es vota.

MODIFICACIÓ DE CRÈDITS59/2019 MITJANÇANT CRÈDITS EXTRAORDINARIS A FINANÇAR AMB SUPERÀVIT: APROVADA

Favor: Compromís, PSOE, EU

Contra: PP, Cs

Abstencions: CET

MODIFICACIÓ DE CRÈDITS6P/2019 MITJANÇANT CRÈDIT EXTRAORDINARI A FINANÇAR AMB BAIXA PER ANUL·LACIÓ: APROVADA

Favor: Compromís, PSOE, EU, Cs

Abstencions: PP, CET

RECTIFICACIÓ INVENTARI 2019:APROVADA

Favor: Unanimitat

MODIFICACIÓ ORDENANÇAFISCAL ÀREA CULTURA: APROVADA

Favor: Compromís, PSOE, EU, CET

Abstencions: PP, Cs

MODIFICACIÓ DE L'ANNEX X DEL'ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER UTILITZACIÓ D'INSTAL·LACIONS IPARTICIPACIÓ EN ACTIVITATS DE LES ÀREES DE CULTURA, JOVENTUT I ESPORTS

Es retira de l’ordre del dia.

BONIFICACIÓ ICIO (LLICÈNCIAOBRA MENOR, C/ SALVADOR GINER, 51): APROVADA

Favor: Unanimitat

ADHESIÓ Al CONSORCI CONSELLDE L'HORTA

Es retira de l’ordre del dia.

ESTUDI DETALL C/RAMÓN ICAJAL, Núm. 2. DESESTIMACIÓD'AL·LEGACIÓ: APROVAT

Favor: Compromís, PSOE, EU, CET, Cs

Abstencions: PP

Sobre el autor

REDACCIÓ
Lo más leído