Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.
LaPobla de Farnals ha promogut actuacions de millora en el polígon industrial ambl’objectiu de modernitzar i les infraestructures i serveis que es presten enesta zona de la població. La inversió, de més de 118.000 euros, ha estatsubvencionada en un 60 % per l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial(IVACE), depenent de la conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius,Comerç i Treball.
Unade les principals intervencions s’ha centrat en l’eliminació del desnivellexistent entre la vorera i la calçada del camí Vell del Puig al seu pas pelpolígon, que s’ha convertit en una zona més segura i còmoda per a la càrrega idescàrrega de productes. També s’han reparat els trams amb el paviment mésdegradat, s’ha millorat l’enllumenat i s’han instal·lat senyals als accessosdel polígon industrial.
L’alcaldede la localitat, Enric Palanca, ha explicat que el polígon industrial “és unmotor econòmic important per a la Pobla de Farnals i hem de parar atencióperquè els accessos, l’enllumenat i les infraestructures viàries estiguen enles millors condicions possibles”.