Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.
Paiporta ha posat en marxa una nova edició de la campanya "Rebaixes" destinada al teixit comercial del municipi. L'objectiu d'esta iniciativa és facilitar de manera totalment gratuïta materials de retolació en valencià perquè els establiments de proximitat puguen engalanar els seus aparadors i interiors durant el període de descomptes, unint la dinamització econòmica amb la normalització de la llengua als carrers.
La regidora de Promoció Lingüística, Olga Sandrós, ha sigut l'encarregada de repartir en persona aquests lots de materials entre els comerços participants. Els establiments disposaran a partir d'ara de cartelleria en format vertical i horitzontal, a més d'etiquetes específiques dissenyades per a indicar clarament el preu original i el preu ja rebaixat dels productes. Amb estos recursos, les botigues de Paiporta podran oferir la informació a la seua clientela en valencià i mitjançant una imatge visual atractiva i unificada.
El comerç com a espai quotidià de la llengua
Sandrós ha assenyalat que “des d'AVIVA Paiporta continuem treballant perquè el valencià estiga cada vegada més present en els espais quotidians del nostre municipi. El comerç local és un àmbit fonamental per a aconseguir-ho, i aquesta campanya ofereix eines útils perquè els establiments incorporen la llengua amb naturalitat”.
La regidora ha afegit que “a més de promoure l'ús del valencià, aquesta iniciativa també posa en valor el comerç de proximitat i anima la ciutadania a fer un consum responsable, contribuint al dinamisme econòmic i social de Paiporta”.
Per la seua banda, l'alcalde de Paiporta, Vicent Ciscar, ha destacat que “el comerç local és un dels principals motors de la vida del nostre municipi i des de l'Ajuntament continuarem impulsant iniciatives que el reforcen”.