Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.
Xeraco destina 18.000 euros en ajudes per a autònoms ixicotetes empreses afectades pel COVID-19
La regidora d'Administració General i Desenvolupament Localde l'ajuntament de Xeraco, Cora Rubio, va fer entrega aquest passat divendres,18 de desembre, de les ajudes de l'Ajuntament per a autònoms i xicotetesempreses afectades per l'estat d'alarma.
En total han resultat beneficiades 20 persones que han rebutuna ajuda de 900 euros cadascuna. En total, s'han repartit 18.000 euros percontribuir a la millora econòmica dels nostres empresaris i empresàries.