Ir al contenido principal

Ens Uneix arriba a la capital de La Costera

La formació va presentar la seua agrupació local amb Javier García Paños al capdavant i el suport de Jorge Rodríguez i Natàlia Enguix

Judit
Encontre Xàtiva Ens Uneix./ EPDA
Encontre Xàtiva Ens Uneix./ EPDA

Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

El partit municipalista Ens Uneix ha presentat este dimecres la seua nova agrupació local a Xàtiva, una iniciativa que estarà encapçalada per Javier García Paños. La formació contínua així la seua expansió a la comarca de la Costera amb la creació de Xàtiva Ens Uneix, presentada durant un dinar de germanor celebrat a la ciutat.

L'acte ha comptat amb la participació del secretari general d'Ens Uneix i alcalde d'Ontinyent, Jorge Rodríguez, així com de la vicepresidenta de la Diputació de València i portaveu del partit, Natàlia Enguix, que han escenificat el seu suport al nou projecte polític.

García Paños és funcionari de l'Ajuntament de Xàtiva i compta amb una trajectòria vinculada al teixit associatiu, festiu i esportiu de la ciutat. Entre altres responsabilitats, ha estat president de la Junta Local Fallera de Xàtiva, exàrbitre de futbol, actual vocal del Comité Valencià d'Àrbitres de la FFCV i president de l'Associació Esportiva Murta.

Durant la seua intervenció, el nou coordinador va assegurar que la iniciativa "naix des del carrer i per al carrer" amb la voluntat d'impulsar una política de proximitat centrada en les necessitats de la ciutadania. Segons va explicar, el projecte pren com a referència el model desenvolupat per Ens Uneix a la Vall d'Albaida i aposta per una forma de fer política "constructiva" i allunyada de la confrontació.

A la presentació van assistir una vintena de persones vinculades al projecte o que hi donen suport a títol personal. Entre els presents hi havia el pintor Pepe Castells, els exregidors Juan Carlos Crespo (PP) i Richi Medina (PSOE), així com el cantaor xativí Pep Gimeno "Botifarra", que ja havia participat en anteriors actes organitzats per la formació.

Per la seua banda, Jorge Rodríguez va defensar el municipalisme com "l'únic camí útil davant la paràlisi de les sigles" i va reivindicar una política orientada a aconseguir inversions i millores per als municipis. En una línia semblant, Natàlia Enguix va afirmar que Ens Uneix és "un projecte social en positiu" que pretén créixer des de la base amb l'objectiu de desenvolupar polítiques que repercutisquen en el dia a dia de la ciutadania.

Sobre el autor

Judit
JUDIT JULIAN MEDINA

PERIODISTA

Ver biografía
Lo más leído