Ir al contenido principal

Un incendi calcina una furgoneta i afecta una vivenda a Llutxent

El foc també ha danyat el cablejat elèctric d’una façana al carrer Porxes i ha mobilitzat dos dotacions de Xàtiva i un sergent de Gandia

DSC07437
Un bomber treballa en l’extinció de la furgoneta calcinada a Llutxent
Un bomber treballa en l’extinció de la furgoneta calcinada a Llutxent // Consorci Provincial de Bombers de València

Añadir El Periodico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

Un incendi ha calcinat completament una furgoneta al carrer Porxes de Llutxent i ha afectat la porta d’una vivenda pròxima i el cablejat elèctric de la façana, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València.

L’avís s’ha rebut a les 15:03 hores i fins al lloc s’han mobilitzat dos dotacions de bombers del parc de Xàtiva i un sergent de Gandia.

Els efectius han dut a terme els treballs d’extinció del vehicle, que ha quedat completament cremat. Les flames també han provocat danys en la porta de la vivenda pròxima i en la instal·lació elèctrica exterior.

La intervenció dels bombers ha finalitzat cap a les 17:34 hores.

Sobre el autor

DSC07437
SARA DE LA FUENTE

PERIODISTA

Ver biografía
Lo más leído