Ir al contenido principal

Obertes les inscripcions per al sopar de l’Orgull LGTBIQA+ de Xàtiva

El 11 de juliol al Jardí de la Pau hi haurà sopar popular amb reserva prèvia i, després, festa oberta amb actuacions i DJ fins a la nit

Logotipo de El Periódico de Aquí
Orgullo LGTBIQ+. / EPDA
Orgullo LGTBIQ+. / EPDA

Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

Xàtiva ja té en marxa els preparatius per a la celebració de l’Orgull LGTBIQA+ 2026. L’organització ha obert les inscripcions per al sopar previ a la festa, que tindrà lloc el dissabte 11 de juliol a les 21.00 hores al Jardí de la Pau, en format de “pa i porta”  i amb places limitades fins a completar aforament.

El tiquet d’accés al sopar té un preu de 3 euros i inclou cadira, una consumició de beguda i una picadeta. Les inscripcions es poden fer de manera presencial a la Casa de la Joventut de Xàtiva (carrer Montcada, 14) els dimecres 24 de juny i 1 i 8 de juliol, de 17.30 a 20.00 hores, o bé telemàticament a través del formulari online difós per l’organització en xarxes socials, correu electrònic i codi QR del cartell.

Després del sopar, a partir de les 22.00 hores, començarà la Festa de l’Orgull LGTBIQA+ de Xàtiva 2026 al mateix espai, amb entrada lliure i gratuïta. El programa inclourà l’espectacle “El Gran Show” de Liz Dust i les sessions de DJ Kokedama i DJ Esta Tía Es Tonta.

Des de l’Associació Arc de Sant Martí LGTBIQA+ de Xàtiva i voltants, entitat organitzadora, s’ha fet una crida a la participació i s’ha remarcat el caràcter reivindicatiu de la jornada, en un context que assenyalen marcat per l’augment de la LGTBIQA+fòbia i la necessitat de defensar els drets del col·lectiu.

 

Sobre el autor

Logotipo de El Periódico de Aquí
REDACCIÓN EPDA
Ver biografía
Lo más leído