Ir al contenido principal

El nou IES L’Estació d’Ontinyent estarà acabat al desembre després d’una inversió de 18 milions

El centre duplicarà la seua superfície fins a superar els 11.000 metres quadrats i l’alumnat d’FP ja ocupa part de les noves instal·lacions

Logotipo de El Periódico de Aquí
El nou IES L’Estació d’Ontinyent estarà acabat al desembre després d’una inversió de 18 milions./ EPDA
El nou IES L’Estació d’Ontinyent estarà acabat al desembre després d’una inversió de 18 milions./ EPDA

Añadir El Periodico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

Les obres del nou IES L’Estació d’Ontinyent tenen previst acabar al desembre, després de diversos anys de treballs per renovar i ampliar l’institut. El projecte ha comptat amb una inversió de més de 18 milions d’euros a través del Pla Edificant i ha permés actuar sobre un edifici que es va construir l’any 1970.

Amb la reforma, el centre pràcticament duplicarà l’espai disponible. Passarà dels prop de 6.000 metres quadrats als més d’11.000 i tindrà nous espais per a Educació Secundària i Formació Professional, a més d’instal·lacions esportives, biblioteca, cafeteria i saló d’actes.

La FP ja dona classe als nous espais

Una part de les noves instal·lacions ja està en ús. L’alumnat de Formació Professional ha començat este curs les classes en les dependències renovades, mentre continuen els treballs en la resta del complex.

El projecte també recupera l’antic teatre de l’institut, que tornarà a funcionar com a saló d’actes, i incorpora espais per al Conservatori. Les aules disposen de recursos informàtics i connexió wifi, mentre que l’edifici compta amb il·luminació LED, sensors i climatització amb tecnologia aerotèrmica.

Més de 39 milions en obres als centres d’Ontinyent

L’IES L’Estació és una de les principals actuacions educatives que s’han dut a terme a Ontinyent en els últims anys. Segons les dades facilitades per la Generalitat, les obres executades o en marxa als centres públics del municipi superen els 39 milions d’euros.

Entre els projectes hi ha les actuacions als CEIP Bonavista, Martínez Valls i Vicente Gironés Mora, així com obres de millora als CEIP Lluís Vives, Mestre Carmelo Ripoll i La Solana, el CEE Vall Blanca i a l’IES Pou Clar.

També està en marxa la rehabilitació i ampliació del Conservatori Professional de Música Josep Melcior Gomis, amb una inversió prevista de prop d’11 milions d’euros, mentre continua la tramitació de noves millores a l’IES Jaume I.

La previsió és que l’obra de l’IES L’Estació quede completament finalitzada el pròxim mes de desembre.

Sobre el autor

Logotipo de El Periódico de Aquí
REDACCIÓN EPDA
Ver biografía
Lo más leído