Ir al contenido principal

Xàtiva invertix més de 60.000 euros en renovar les zones de salt de Les Pereres

El Poliesportiu Municipal incorporarà nou material per a salt d’altura i salt amb perxa adaptat als estàndards oficials de competició

DSC07437
Zona de salt amb perxa del Poliesportiu Municipal Les Pereres de Xàtiva, que serà renovada amb nou material esportiu. / EPDA
Zona de salt amb perxa del Poliesportiu Municipal Les Pereres de Xàtiva, que serà renovada amb nou material esportiu. / EPDA

Añadir El Periodico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

L’Ajuntament de Xàtiva ha adquirit nou material esportiu d’atletisme per al Poliesportiu Municipal Les Pereres amb una inversió de 60.439,50 euros. L’actuació permetrà renovar les zones de caiguda de salt d’altura i salt amb perxa i reforçar la seguretat de les persones usuàries.

El nou equipament també permetrà adequar les instal·lacions als estàndards oficials i ampliar les possibilitats d’acollir esdeveniments federats i competicions d’alt nivell.

L’adquisició inclou dues zones de caiguda completes, una per a cada modalitat, així com els corresponents protectors de seguretat.

Material adaptat a les competicions oficials

El nou equipament complirà la normativa de World Athletics, la Reial Federació Espanyola d’Atletisme i el Consell Superior d’Esports en matèria d’instal·lacions esportives.

La zona destinada al salt d’altura disposarà d’una configuració modular preparada per garantir una correcta absorció dels impactes.

Per la seua banda, l’espai de salt amb perxa estarà format per diferents mòduls adaptats a les característiques i necessitats específiques d’aquesta disciplina.

Les dues zones incorporaran materials d’alta absorció i resistència, revestiments específics i protectors laterals. Aquests elements tenen com a objectiu incrementar la seguretat dels esportistes durant els entrenaments i les competicions.

Una inversió de 60.439 euros

El pressupost total del subministrament ascendix a 60.439,50 euros, IVA inclòs. D’aquesta quantitat, 49.950 euros corresponen al material esportiu i 10.489,50 euros a l’impost.

El contracte també inclou el transport de tot l’equipament fins al Poliesportiu Municipal Les Pereres i el muntatge complet per part de personal qualificat.

El termini previst per a l’entrega i la instal·lació és d’entre sis i set setmanes des de la formalització del contracte.

El material disposarà d’una garantia mínima de dos anys davant de possibles defectes de fabricació o dels components utilitzats.

Les Pereres reforça les seues instal·lacions d’atletisme

La renovació permetrà substituir l’equipament existent i millorar les condicions en les quals practiquen esport tant els atletes habituals com els clubs i les entitats que utilitzen el poliesportiu.

Amb aquesta actuació, l’Ajuntament busca reforçar les instal·lacions d’atletisme de Les Pereres i situar-les en condicions d’acollir proves oficials amb majors garanties de seguretat.

Sobre el autor

DSC07437
SARA DE LA FUENTE

PERIODISTA

Ver biografía
Lo más leído