Ir al contenido principal

Els Reis Mags arriben demà a Cullera per omplir-la de màgia

L’entrada de Ses Majestats a la ciutat es podrà seguir en directe a través de distintes plataformes a partir de les 19.00 hores

Los Reyes Magos esperan muchas cartas
Los Reyes Magos esperan muchas cartas

Añadir El Periodico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

Cullera ja està preparada per a l’arribada virtual i màgica de la visitamés especial de l’any, la de Ses Majestats els Reis d’Orient. Melcior, Gaspar i Baltasarhan confirmat que entraran a la ciutat demà a les 19.00 hores de la vesprada.

Per tal de poder seguir esta visita reial, el consistori emetrà endirecte la seua arribada a través de distintes plataformes: la fanpage oficialde Facebook de l’Ajuntament de Cullera, el canal de YouTube de l’AuditoriMunicipal de Cullera, per la web www.cullera.es, a través de latelevisió al canal Ribera TV (Dial 44) i per la fanpage de Facebook GrupTelevisió.

Els Reis Mags també han comunicat a l’alcalde de Cullera, Jordi Mayor, que els xiquets enguanyhan de seguir portant-se igual de bé i sent igual de responsables quedant-se acasa perquè des dels ordinadors, telèfons mòbils, tablets, televisions id’altres aparells amb connexió a internet podran veure una arribada que seràmés especial que mai.

Recollida de cartes

A més, els enviats especials de Ses Majestats aniran casa per casa apartir de les 9.00 hores per tal de recollir les cartes dels xiquets i xiquetesde Cullera. Així doncs, els emissaris passaran per totes les portes on hi hajauna xiqueta o un xiquet de fins a 12 anys perquè estos puguen entregar-los elsseus desitjos i peticions.

Tot i això, un dels emissaris s’esperarà a l’Auditori del Mercat de16.00 a 18.00 hores perquè aquells xiquets que no estiguen en casa de matípuguen entregar-li la seua carta.

Tanmateix, perquè no falte la il·lusió d’una fita tan assenyalada perals més menuts i menudes, els Reis Mags han demanat a tots els xiquets ixiquetes de Cullera que dibuixen un somriure a les seues cartes «perquè Culleranecessita de xiquets i xiquetes com vosaltres perquè seguiu omplint-la desomriures i màgia».

És per això que els Reis Mags han fet saber al consistori que serà unaarribada especial i probablement de les més màgiques dels últims anys. Aixímateix, han insistit en que enguany els xiquets i xiquetes no podran eixir alcarrer però que estiguen atents perquè vindran carregats de sorpreses.

Sobre el autor

REDACCIÓN
Lo más leído