Ir al contenido principal

Gavarda impulsa el comerç local amb una campanya de compres nadalenques

Els veïns i veïnes de Gavarda entraran en el sorteig de xecs regal quan compren en els establiments més de deu euros

Comerços Gavarda./EPDA
Comerços Gavarda./EPDA

Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

Baix el lema “Regala’t Gavarda”, l'ajuntament quedirigeix Vicente Mompó ha impulsat una campanya braç a braç amb els comerços iels establiments locals per a potenciar el consum en el municipi durant l'èpocanadalenca. El consistori ha insistit en la importància que té, en el dia a diade la localitat, el comerç local i per això s'ha creat un vídeo promocional desuport a l'economia de proximitat en la qual els mateixos comerciants iempresaris són els protagonistes. Per a aconseguir màxima difusió i que la gentes consciencie de la importància de les compres locals, s'ha adjuntatcartelleria promocional i l'ajuntament ha augmentat la seua aposta per unacampanya de xecs regals que ja porta realitzant diversos anys. De fet, ha fet créixerels premis de 300 a 500 euros. 

Els veïns i veïnes de Gavarda entraran en elsorteig de xecs regal quan compren en els establiments més de deu euros. Ambesta nova campanya de comunicació per a fer costat al xicotet comerç,l'Ajuntament de Gavarda espera que els veïns i les veïnes de Gavarda es bolqueni se sumen a la causa, consumint en els comerços de la localitat durant elperíode nadalenc. A més, fer-ho en estes circumstàncies i en el context actualper la situació delCoronaviruspot ser un hàlit d'aire fresc i forçaper a molts comerços, als quals la crisi sanitària ha afectat notablement. “Elcompromís de Gavarda amb el comerç local és màxim i farem tot el que siga a lanostra mà per a donar-li suport. Amb esta campanya els atorguem importància i valori els ajudem en un context complicat per a molts. És el moment que els veïns iveïnes de Gavarda responguem pels nostres, per aquells que van donar la caradurant la pandèmia i no ens van deixar sols. Les administracions hem d'estarper a canalitzar-ho”, argüeix Vicente Mompó, alcalde de la localitat.

Sobre el autor

REDACCIÓN
Lo más leído