Ir al contenido principal

Troben la documentació de la jove desapareguda a Sueca al costat del cadàver de Llaurí

La Guàrdia Civil considera «quasi segur» que el cos correspon a la desapareguda, però espera les proves d’ADN i l’autòpsia per a confirmar-ho

Judit DSC07437 EFE
Lugar dónde se ha encontrado el cadáver de la mujer en el término municipal de Llaurí.
Lugar dónde se ha encontrado el cadáver de la mujer en el término municipal de Llaurí. // EFE/ Ana Escobar

Añadir El Periodico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

La documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca el passat 30 de juliol ha sigut trobada al costat del cadàver localitzat este dimarts als voltants del riu Xúquer, en el terme municipal de Llaurí.

Segons han informat a EFE fonts de la Guàrdia Civil, «tot apunta» amb «quasi total seguretat» que el cos correspon a la jove desapareguda. No obstant això, la seua identitat encara no ha sigut confirmada oficialment, ja que els investigadors estan a l’espera dels resultats de les proves d’ADN i de l’anàlisi forense.

Els agents responsables de la investigació ja han contactat amb la família de la jove, la desaparició de la qual va ser denunciada el passat dijous a Sueca. La Policia Judicial s’ha fet càrrec de les diligències per a aclarir les circumstàncies de la defunció.

Pel que fa a les causes de la mort i a la possibilitat que es tracte d’una mort violenta, les mateixes fonts han assenyalat que serà necessari esperar als resultats de l’autòpsia. El cadàver es troba en molt mal estat, fet que impedix extraure conclusions preliminars sobre com es va produir la defunció.

La investigació continua oberta a l’espera que les proves forenses permeten confirmar la identitat de la víctima i determinar les causes exactes de la mort.

Sobre los autores

Judit
JUDIT JULIAN MEDINA

PERIODISTA

Ver biografía
DSC07437
SARA DE LA FUENTE

PERIODISTA

Ver biografía
EFE
EFE
Ver biografía
Lo más leído