Ir al contenido principal

Almussafes renovarà el gimnàs municipal amb una inversió de 78.000 euros del Pla Obert de la Diputació

La previsió és que la renovació de la maquinària i l'equipament es complete en mes i mig

Marta
L'alcalde d'Almussafes i el regidor d'Esports comproven el nou equipament del Gimnàs Municipal.
L'alcalde d'Almussafes i el regidor d'Esports comproven el nou equipament del Gimnàs Municipal. // EPDA

L'Ajuntament d'Almussafes ha adjudicat el contracte per a la renovació integral de la maquinària i l’equipament del Gimnàs Municipal. Esta actuació suposa una inversió de més de 78.000 euros, finançada a càrrec del Pla Obert d'inversions de la Diputació de València.

L'empresa adjudicatària, la firma valenciana Ortus Fitnes, ja està manufacturant la nova maquinària. L'equipament serà renovat en la seua totalitat a les sales de musculació, càrdio i entrenament funcional situades en les instal·lacions del Pavelló Municipal. Així, l'actuació modernitzarà unes instal·lacions "que compten amb més de 500 usuaris i usuàries, amb màquines de 2004 que no es troben en les millors condicions”, tal com explica el regidor d'Esports de l'Ajuntament d'Almussafes, Pau Bosch.

En concret, s'instal·laran 55 noves màquines de pes lliure, placa i palanca, 36 d'elles destinades a les sales de musculació i pes lliure i 19 a la sala de càrdio. Dimecres passat, l'alcalde d'Almussafes, Toni González, va visitar junt al regidor d'Esports les instal·lacions de l'empresa adjudicatària, on van poder fer seguiment de totes les actuacions i consensuar els terminis de lliurament amb els responsables. “La nostra previsió és que la nova maquinària i l'equipament estiguen disponibles en aproximadament un mes i mig, a la fi de juny o principis de juliol”, conclou González.

En els últims anys, l'Ajuntament d'Almussafes ha anat renovant gradualment la maquinària i equipament del Gimnàs Municipal. Durant els anys 2022 i 2023 es van instal·lar cinc noves màquines i es va adquirir nou equipament. Així mateix, l'any 2022 l'Ajuntament va habilitar una nova Sala de Musculació en les instal·lacions del Camp de Futbol, amb un total de 24 màquines.

Sobre el autor

Marta
MARTA COLLADO CASCALES

Delegada de la Ribera i la Safor

Ver biografía
Lo más leído